Vragen? bel 0 25 88 04 01 of stuur een e-mail

Klachten

Uiteraard doen alle medewerkers van Medisol | AEDwinkel hun uiterste best om u goed te helpen. Maar waar mensen werken worden fouten gemaakt. Heeft u een klacht of een suggestie ter verbetering van onze service? Wij horen het graag van u. Suggesties mag u altijd per telefoon doorgeven op +32 (0) 25 88 04 01.

Gelieve voor een klacht de volgende procedure te volgen:

Uw klacht kunt u per e-mail of post aan ons versturen op info@aedwinkel.be

Vermeld hierbij a.u.b. de volgende zaken:

- Een omschrijving van de klacht;
- Het bestelnummer of factuurnummer waarop de klacht van toepassing is;
- Contact persoon en contactgegevens;
- Eventueel de gewenste correctieve actie;
- Eventueel het product waarop de klacht betrekking heeft, vraag dan wel bij een Medisol medewerker om een RMA nummer.

Wij nemen uw klacht in behandeling en zullen binnen drie dagen met een reactie komen.

Alsnog niet tevreden? U kunt uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie. Zie www.sgc.nl.

klacht