Garantie en service

Op veel producten die u bij de AEDwinkel kunt vinden is wettelijke garantie en fabrieksgarantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen dat u er als consument in alle redelijkheid van mag verwachten.

Fabrieksgarantie

Bij AED's kan de fabrieksgarantie periode variëren van 2 tot 10 jaar, afhankelijk van het merk en model. Op de meeste reserve onderdelen heeft u geen garantie, met uitzondering van enkele accu's. Garantiegeval of niet, wij proberen bij een defect altijd zo snel mogelijk tot een goede oplossing te komen zodat u een tevreden klant blijft!

Mocht een product dat u bij AEDwinkel heeft gekocht, onverhoopt defect raken en nog in de garantie periode zitten, dan zullen wij ons uiterste best doen om het defect zo snel mogelijk te verhelpen. Als het product bij ontvangst defect blijkt, betekent dit meestal dat u direct een vervangend product krijgt toegestuurd. In sommige gevallen zal een reparatie het defect verhelpen.

Heeft u het product al langer in uw bezit en is er een probleem geconstateerd, dan kunt u het best telefonisch contact met ons opnemen om te bespreken wat de beste oplossing is. Bel ons op +32 (0) 25 88 04 01 of mail naar [email protected].

10 jaar garantie

Kwaliteit en zekerheid staan bij ons voorop, en daarom bieden wij 10 jaar garantie op iedere AED*. Deze garantieregeling is per 01-07-2020 in werking getreden en geldt alleen voor toestellen die ná deze datum zijn aangeschaft.

Aanspraak maken

Wilt u aanspraak maken op garantie, of wilt u een defect melden? Stuur uw verzoek per e-mail [email protected] of per post naar:

Medisol BV
t.a.v. klantenservice
Mercuriusweg 12
4382 NC Vlissingen
Nederland

Gelieve de volgende gegevens mee te sturen:

  • Een omschrijving van het defect en indien van toepassing het garantieverzoek;
  • Het bestelnummer of factuurnummer van de betreffende bestelling;
  • Indien beschikbaar: het serienummer van het product;
  • Contact persoon en contactgegevens;
  • Een omschrijving van de gewenste correctieve actie;
  • Eventueel het product waarop de klacht betrekking heeft, vraag dan wel bij een Medisol medewerker om een RMA nummer.

 

Onze garantieregeling overschrijft nooit uw wettelijke rechten als consument.