Klachten

Uiteraard doen alle medewerkers van Medisol/AEDwinkel.be hun uiterste best om u goed te helpen. Maar waar mensen werken worden fouten gemaakt. Heeft u een klacht of een suggestie ter verbetering van onze service? Wij horen het graag van u. Suggesties mag u altijd per telefoon doorgeven op 02 588 04 01.

Gelieve voor een klacht de volgende procedure te volgen:

Uw klacht kunt u per post of via e-mail ([email protected]) naar ons versturen.

Vermeld hierbij a.u.b. de volgende zaken:

  • Een omschrijving van de klacht;
  • Het bestelnummer of factuurnummer waarop de klacht van toepassing is;
  • Contactpersoon en contactgegevens;
  • Eventueel de gewenste correctieve actie;
  • Eventueel het product waarop de klacht betrekking heeft, vraag dan wel telefonisch bij een Medisol medewerker om een RMA nummer via +32 (0) 2 588 04 01.

Wij nemen uw klacht in behandeling en zullen zo snel mogelijk met een reactie komen.